Tandemy a triplety

Naše tandemy jsou kompletně vyráběny v České republice. Rámy jsou ručně vyrobeny z hliníku série 7020 a mají krásný lesklý a odolný (případně matný) finiš díky práškovému lakování. Komponenty a doplňky si můžete vybrat z naší široké nabídky, kterou najdete v ceníku, ale jsme schopni kolo osadit komponenty přesně dle vašho výběru.

V naší nabídce najdete tři základní modely tandemů z nichž každý je možné objednat ve skládací verzi. Geometrie každého z rámů je postavena na základě výšky obou předpokládaných jezdců a naše ruční výroba umožňuje kombinovat i netradiční, či extrémní kombinace výšek. Malá výška kapitána a vysoký spolujezdec tak nutně nemusí být komplikací a například páry, kde spolujezdec je zrakově postižený velký chlap a kapitánkou jeho partnerka, tak mohou na tandemu klidně jezdit.

Doplňkovým modelem je pak triplet, tedy kolo pro tři jezdce.


ICE`n FIRE folding tandem from Tandemservis
Tandemservis ICE`n FIRE
Tento tandem je možné využít pro téměř jakékoliv ježdění, které sei jen dokážete představit. Může být vybaven nejen pro pohodové ježdění, ale i pro náročné řádění v terénu. Existuje jak v pevné, tak skládací verzi.


Our low step frame tandem Gamal

Tandemservis GAMAL
V podstatě jde o stejný rám, jako u modelu ICE`n FIRE. Jeho zadní část je však upravena pro nízký nástup. Proto je vynikající pro jezdce s omezenou pohyblivostí, případně pro starší jezdce. Je možné jej vyrobit také ve skládací verzi.


Jump Boy is very comfortable and sporty  tandem

Tandemservis JUMP BOY
Celoodpružený tandem, který je primárně určen pro jízdu v náročném terénu. Může být ale alternativou i pro ty, kteří hledají maximální komfort, ale plánují jezdit jen po asfaltových, či jinak dobře zpěvněných silnicích.


triplet from Tandemservis has name Tripplet

Tandemservis TRIPLET
Za dobu existence značky Tandemservis jsme již vyrobili několik tandemů. Některé z nich byly dokonce vybaveny nastavitelných šlapáním pro děti, které pak rostlo s nimi. Toto kolo musí být vyspecifikováno na základě podprobné debaty mezi námi a budoucími majiteli o tom, jak jej míní používat, kdo na něm bude jezdit a jaké jsou jejich představy o celém tomto cyklistickém “autobusu”.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


five − 3 =

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>